יום שלישי, אפריל 25, 2006

New Office - better, bigger and much more fun

חברים, בסופ"ש האחרון עברנו סוף סוף למשרד החדש. עכשיו אני לראשונה עובד במשרד מודרני והייטקי. המשרד הוא בקומה ה 14 של בניין בציינה-טאון ממש מעל תחנת הרכבת המרכזית. המשמעות - גישה קלה לתחבורה הציבורית ושפע של מסעדות מסביב! המשרד פשוט מדהים - יש לנו הכל! חדר אוכל לשבת ולאכול אם הבאנו take away, חדר "גיקים" לישיבות טכנולוגיות בתוך החברה, חדר שישמש להכנת הבירה, חדר משחקים עם טלויזית פלזמה 50 אינץ, xbox וטניס שולחן (עוד לא הגיע) וכמובן, מקלחות - לאלו מאיתנו שרוצים לעשות ספורט בדרך לעבודה או באמצע היום (המקלחות עוד לא הותקנו - עוד שבועיים). אבל הכי טוב - הנוף. מהצד שלי של הבניין משקיפים לכיוון darling harbour (לא רואים את הים, אבל כמעט) ומהצד השני (איפה שיושב פרננדו) רואים את התחנה המרכזית וביום בהיר את המפרץ. עמדות המחשב שלנו מעולות - כסאות חדשים, מגרות עם מנעול, ואם תסתכלו טוב טוב - תראו את הלוח הלבן לטושים מימין... השבוע התחיל בארוחת בוקר חגיגית לכבוד המשרד, מחר יש שיעור על מכונת הקפה, וביום חמישי מזמינים משהוא מיוחד ממסעדה סינית (שכחתי את השם) וביום שישי מגיעים כל עובדים החברה מכל אוסטרליה לפגישות צוות ולמסיבה גדולה בלילה...מתחילים במשרד, עוברים לפאב (צריך למצוא פאב שיחליף את הפאב הקבוע שהיה לנו מתחת למשרד הקודם) ואז נראה. ובתוך כל זה אני מנסה גם לעבוד - עושה פרוייקט לחברת הטלפונייה השנייה בגודלה באוסטרליה - אופטוס. ביום חמישי המצגת שלי להראות מה עשינו, ונשאר לי רק את מחר לעבור על הכל ולוודא שעמדנו במטרות. אז במקום לכתוב - אני הולך לישון. לילה טוב. אה, כן - החורף מתקרב והולך. הימים נעשים גשומים וקרים - בין עשר לעשרים מעלות. אני מתחיל להוציא את המעילים וללכת עם הזקטים. מה שמזכיר לי - עדיין לא קניתי פוך. חיפשתי היום ולא מצאתי משהוא טוב - אבל רוב החנויות היו סגורות בגלל יום הזכרון האוסטרלי (anzac day). בינתיים יש לי שמיכת פליז ענקית. אז הפעם באמת - לילה טוב

אין תגובות: