יום שני, אפריל 27, 2009

בית חדש

אז למי שלא יודע - אני ואניה קנינו דירה. הדירה גדולה, מרווחת וחוץ מריח מוזר מתחת לכיור במטבח וכמה שיפוצים קטנים שאנחנו רוצים לעשות, אנחנו מאושרים. הבטחתי לכמה אנשים סיור ווירטואלי בדירה - והתכוונתי רק להראות לכם תמונות של החדרים, אבל אניה החליטה לעשות מזה מופע משעשע יותר - ולהציג אותי בכל חדר בדירה. אז הנה: נ.ב. כפי שאפשר לראות קר מאד עכשיו בקנברה. 0 מעלות בלילה, ואנחנו חוסכים חשמל - לכן אני מסתובב בדירה עם ג'קט.
ברוכים הבאים! נא לעצום את העיניים בכניסה או שלא יצלמו אותכם

גם בסלון אני עוצם עיניים. למה? ככה!

אההה! עצמתי עיניים כי שעמם לי...אולי נדליק את ה xbox?
זמן לאכול - אבל אין מה!

נעבור למטבח ונבשל עוגה?

כן - עוגת אגוזים ישר מהתנור (אני אפיתי!)

עכשיו זמן לעבוד קצת


ועכשיו למיטה


ארון? למה ארון כשאפשר חדר ארונות?

ולפני שנמשיך אני צריך לנקות את השיניים מהעוגה

ואם תסלחו לי, להפטר מהעוגה בכלל...סליחה? אפשר לסגור את הדלת בבקשה?

ככה עושים אמבטיה באוסטרליה - בלי מיים ועם הבגדים. חסכון!

המסדרון ארוך - אחרי!

אני עושה כביסה

וזהו! החדר האחרון הוא חדר האורחים. מי הראשון שיבוא לבקר מקוראי הבלוג?

אין תגובות: