יום שישי, פברואר 17, 2006

And the winner is...

שלום לכולם, אתמול השתתפתי בעוד ביאתלון. הפעם, היה גשם שוטף. מה זה שוטף? זלעפות! לפחות הטמפרטורות נשארו בסביבות ה24 מעלות, אז לא היה נורא, למרות שהיתה כוונה לבטל את השחייה בגלל ברקים. אז התחלנו לרוץ, בלי לדעת אם יתנו לנו להכנס לברכה בסוף. באמצע המסלול (אחרי בערך קילומטר וחצי) פתאום הבקיעה השמש מעל הנמל ובניין האופרה, ובצד השני פתאום הופיעה קשת מדהימה מצד לצד. ככה, כשחזרנו הנוף של הנמל, בניין האופרה והקשת היה פשוט עוצר נשימה. במחשבה שניה יכול להיות שבעיות הנשימה לא היו קשורות לנוף אלא יותר לריצה, ולידיעה שבגלל שהפסיקו הברקים אין בררה ונצטרך לשחות 300 מטר. להלן תמונה שלי בערך חמש דקות לאחר הגמר (חדי העין יבחינו בשאריות הקשת ברקע): ובכן, החדשות הטובות הן ששיפרתי ביותר מחצי דקה - בריצה. בשחייה אני עדיין פדלאה וצריך למצוא דרך להתאמן. החדשות היותר טובות הן שזכיתי בהגרלה באחד מהפרסים היותר יוקרתיים - מסג' של חצי שעה וכניסה לברכה במועדון אקסלוסיבי בעיר! למעשה, זה לאו דווקא מסג' - אני יכול לבחור בין מסג', דיקור סיני או פיזיותרפיה. אני פתוח להמלצות, אבל אני סקרן לגבי הדיקור. אני מקווה מחר לבקר את הבני דודים שלי פה - אילת ויואל - ואת ההורים שלהם שמבקרים. אם יהיו חוויות - אדווח.

אין תגובות: