יום ראשון, פברואר 26, 2006

Long time, nothing to say

שוב שלום אין הרבה מה לספר אני חושש. החיים הופכים לשגרה, ואני מנסה למצוא רעיונות להרפתקאות כדי שיהיה לי מה לכתוב. בינתיים תאלצו להתאזר בסבלנות... בסוף השבוע האחרון ביקרתי שוב את יואל רדנר לעזור לו עם ה ipod שלו. ממש לא מובן לי למה Apple עשו ממשק כלכך לא ידידותי למשתמשים פשוטים (אני חייב להודות שגם לי לקח זמן להבין מה קורה שם). אישית, אני ממליץ לקנות את המוצר המתחרה של ארקוס. יש לו יותר אופציות מאלו של ה ipod, מנגן יותר סוגי קבצים (הipod לא תומך בווידאו שיואל מצלם, והוא צריך לקנות תוכנת המרה! מגוחך!), ממשק משתמש יותר פשוט, ומסך יותר גדול לראות ווידאו. שלא לדבר על זה שאפשר איתו גם לצלם ווידאו, להקליט ווידאו ולהשתמש בו בתור כונן נייד למצלמת ווידאו. פשוט מושלם, אפילו אם הוא יותר גדול ולא אלגנטי כמו ה ipod. כשיצאתי מהביית אתמול היה חם, עם שמש חזקה - קיוויתי ללכת לים עם יואל. אבל אחרי שעתיים של נסיונות עם ה ipod הגענו לים ומזג האויר פתאום נהיה סגרירי. אז אכלנו צהריים, חזרנו אליו לדירה לסיים את העתקת המוזיקה ולבדוק את האפשרויות להעביר סרטים ואז יואל הסיע אותי לרכבת. גשם החל לטפטף בדרך לתחנת רכבת, אבל כשיצאתי מהתחנה הקרובה לבית שלי, הגשם היה כלכך חזק שפשוט לא היה לי מה לעשות חוץ מלרוץ בכל המהירות דרך השלוליות. הגעתי הביתה שטוף כולי. לא יאומן כמות המים שירדו. דמיינו את הגשם הכי חזק שיורד בחורף בארץ, זה מה שירד פה כל הלילה, למרות שהטמפרטורות לא יורדות מעשרים מעלות. בכל מקרה - חייב לחזור לעבודה...ביי!

אין תגובות: