יום שני, יוני 05, 2006

Moving

שלום, יש קצת חדשות: אני עובר לקנברה בשבוע הבא - יש פרוייקט עם לקוח חדש שצריך אותי לחצי שנה. הפרוייקט יהיה מאד מעניין - אני אהיה אחראי על צוות שיקים את הפורטל של הלקוח בטכנולוגיה הכי חדשה שיש. טוב, די לשעמם אותכם. חורף הגיע לסידני. הטמפרטורות ירדו אל מתחת ל15 מעלות וגשם יורד כל הזמן. הגשם אף פעם לא חזק, אבל תמיד כבד. מה ההבדל אתם שואלים? גשם חזק זה המון מיים יורדים מהר. גשם כבד יכול לטפטף לאט לאט אבל כל טיפה בגודל של כדור טניס. טוב, אני אולי מגזים - אבל אם אי פעם הלכתם ביער בגשם את יודעים למה אני מתכוון - הטיפות שמתגלגלות מהעלים מזכירות את הטיפות שיורדות פה מהשמים. מפחיד לחשוב מה יקרה כשיתקרר מספיק להיות ברד. בקנברה בינתיים קר הרבה יותר. הטמפרטורות שם יהיו הרבה פחות ממה שאי פעם הייתי רגיל - אפילו ברמת הגולן. על הצד החיובי - קנברה מאד קרובה לאתרי הסקי האוסטרלים. בחודש אוגוסט העונה מתחילה, ואני מקווה להשלים את החסר ביכולות הסקי שלי. אני מקווה לחסוך כסף כדי לבוא לביקור באוקטובר. איידע אותכם אם זה יקרה. מילה אחרונה: בזמן האחרון אני הולך ברחבי סידני ומקשיב למוזיקה ישראלית. אחרי ששמעתי על יוסי בנאי התחלתי להקשיב למוזיקה הישראלית יותר ויותר. אני חושב על כל המוזיקאים הגדולים שנפטרו בזמן האחרון - איך המורשת הופכת לערימות של תקליטי אוסף. ויש לי הצעה לכל אותם אנשי מורשת שעדיין לא נפטרו - לכו לחברת ביטוח ובקשו כסף על חשבון המורשת. הרי אחרי שתמותו הדיסקים שלכם ימכרו יותר עותקים משאי פעם מכרתם! אז תקחו את הכסף עכשיו ותהנו ממנו לפני שיהיה מאוחר מדי ונשאר עם ספישל יום שישי בבוקר בגלי צהל.

אין תגובות: