יום שישי, מרץ 10, 2006

Hello up there? can anybody hear me?

לא, אני לא עומד לצטט את המערכון מאוסטין פאוארס 2 (למרות שזה מפתה). אז למה הכותרת? כי מזמן לא שמעתי מכם! נכון, מזמן לא שמעתם ממני - אבל אני כותב וכותב וכותב ואתם? כלום! לפי העיתונים נשמע שהרבה יותר מעניין עכשיו בארץ מאשר באוסטרליה - תשדירי בחירות, האשמות הדדיות, הסגרות אסירים, פריצות למחשבים של חברי כנסת...מה יהיה אתכם שם בביצה? פה באוסטרליה החדשות כולן על זה שהתקלקלו רוב המזגנים ברכבות. זה ממש מפריע לאוסטרלים - בבית הם לא צריכים מזגן ויסתכלו עליך כאילו אתה עוף מוזר: "למה אתה צריך מזגן בבית?" הם ישאלו. "כי חם בבית!" עונה הישראלי התמים. "אבל אתה ממילא לא בבית בשעות החמות! בערב תפתח חלון ותפעיל מאורר" הם זורקים. "אה! אבל מה בסופי שבוע?" אני מנסה להתחכם... "מה אתה עושה בבית בסופי שבוע? לך לים!" עונים הם במקהלה. אז אני אלך לים... בינתיים פה הכל מאה אחוז. יש מקרר תודות לבן הדוד (יואל רדנר). המשמעות - אני יכול לקנות חלב ובשר (ולא לאכול באותו יום). המקרר קטן, אבל מספיק בינתיים עד שהמקרר שאני אמור לקבל מהעבודה יתפנה. רצתי עוד כמה ביאתלונים (אני לא זוכר מתי פעם אחרונה דיווחתי) - באחד שיפרתי והגעתי ל 26 דקות ועשר שניות, אבל באחרון לא הרגשתי טוב, ושוב ירדתי ל 27 דקות. נשארו רק עוד פעמיים לפני סגירת העונה, ואח"כ אצטרך למצוא לי עיסוק ספורטיבי אחר. רצוי לא מזוכיסטי כמו הביאתלון. בקרוב יהיו תמונות של מסעות אופניים (אני מקווה) אז זהו, אני הולך לישון - שיהיה לכם שבת שלום, ואם יש לכם זמן - תכתבו, או שאני אתחיל לחשוב שאף אחד לא קורא פה...

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

, אתה כותב מקסים
כדאי מאוד שתמשיך לכתוב,אתה עושה לי דה ז'ה וו מטורף ,בכל זאת חייתי שם 10 חודשים -התקופה הכי יפה כבר ציינתי?אז זהו
שכן,תמשיך לכתוב מקסים,קוראת אחת לפחות כבר יש לך,עד נובמבר שאני אצטרף לממלכת הקננגרו שוב
צ'ירס מייט