יום שני, מרץ 27, 2006

Have a Happy Election!

היום, יותר מתמיד "שלום לכולם". אז מה? הולכים לבחור? לי לא נותרה אפשרות, מכיוון שאי אפשר להצביע בחו"ל אם אתה לא ימאי או איש שגרירות. אבל אני לגמרי לא מנותק - בימים האחרונים אני מקשיב לגלי צהל דרך האינטרנט כל יום, או למעשה כל לילה. התוכניות שאני שומע הן ציפורי לילה ותוכנית הבוקר המוקדמת של ליעד מודריך. התוכניות האלו ממש קלות על דיווחי הבחירות ומנסות להמנע מלהכנס לאקטואליה עד כמה שאפשר. ככה אני מקבל דיווחים מרוככים ורגועים. עכשיו לעומת זאת, נשארתי בעבודה עד מאוחר (עוד מעט 18:00) ואני מקשיב לרפי רשף מתלוצץ עם מנחם הורוביץ ועמרם מצנע. עכשיו אני יודע מה צפוי לכם במהלך היום - וליבי אתכם. אבל תסלחו לי אם אלך הביתה (ארכב הביתה) ואתעדכן שוב רק מחר בבוקר - כשיהיו תוצאות האמת. רק כמה סיפורים קטנים מהימים האחרונים: מסתבר שאמורים היינו כאן לעבור לשעון חורף אתמול, אבל התאריך נדחה בשבוע. תשאלו למה? אז זהו - בימים אלו יש ארוע ספורט ענק שנקרא ה Common Wealth Games באוסטרליה. זה כמו המכביה, רק שפה אם נופל גשר אז רק ספורטאים אוסטרליים מתים. הארוע הזה כל כך חשוב לאוסטרלים שהם לא רוצים להפסיד שעות יום. לכן החליטו השנה לדחות את שעון החורף בשבוע. תארו לעצמכם! מדינה שלמה צריכה לסבול ולהוציא מליוני דולרים בגלל מיעוט קטן שרוצה שכולם יתאימו את עצמם ללוח הזמנים שלו! אצלנו בארץ בחיים ש\זה לא היה קורה...ארמ...המממ... היום ניצלתי את השעון המוזר, וקמתי בשש בבוקר ורכבתי לבריכה הקרובה לביתי, שם שחיתי עם ידידה מהעבודה כמה בריכות. בדרך מהבריכה לעבודה עברתי דרך ציינה-טאון שם חזיתי בחסר בית מוזר מאד שכנראה האמין שהוא תרנגולת. הוא עמד בפינת רחוב וקרקר וקרא לכל מי שעבר ליידו - כולל אותי. ברחתי משם כל עוד רוחי בי. היום עם שפעת העופות אי אפשר להזהר יותר מדי. ובמקומו הייתי מתרחק מציינה טאון - מי יודע איזו מסעדה תחליט שהיא רוצה עוף טרי. חסרי הביית הם בעייה גדולה פה. יש תמיד אחד בכל פינה בעיר (לפחות בדאון טאון ובפרברים המפוקפקים) והם תמיד שיכורים ורועשים. תחשבו על זה כשאתם מצביעים היום. עם כל הכבוד ל"תאצריזם" והקפיטליזם המוקצן, יש לזה תוצאות לוואי שכולנו לא רוצים לראות בארץ. אז לכו לכם להצביע - אני מקווה לשמוע מכם, ואני מבטיח שתשמעו ממני.

אין תגובות: