יום רביעי, יולי 26, 2006

News update

שלום לכולם.

עבר קצת זמן מאז העדכון האחרון, בעיקר כי אני מבלה את רוב הזמן בקבלת עדכונים מהארץ לשם שינוי. נראה לי שאצלכם יותר מעניין מאצלי!

בחדשות כאן לא מפסיקים לדבר עליכם (אני מקשיב לרדיו כל בוקר בדרך לעבודה) והעדכונים מהמזה"ת פותחים כל מהדורת חדשות מייד אחרי הספורט. התסבוכת הזאת...מי יודע איך לצאת ממנה? ידיד אוסטרלי שלי כאן סיפר לי שבמלחמת וויאטנם הגייסות האוסטרליים הקפידו לבנות בתי ספר ולשקם מבנים אחרי קרבות, וכך זכו באהדת המקומיים על חשבון הויאט-קונג שנחשבו כהורסים. אולי צה"ל יכול לאמץ את הטקטיקה הזאת כנגד החמאס והחיזבאללה?

בכל מקרה, בחזרה לאוסטרליה - מחר אני טס לסידני ליומיים לאירוע גדול של המשרד. האירוע מתחיל מחר בשיחות צוות, וממשיך ביום שישי כשכל עובדי החברה מתכנסים במלון בסידני, עוברים הרצאות ומשחקים וכל מיני הפתעות שלא מגלים לנו עדיין. כמובן שהכל יתובל בהרבה אלכוהול.

העבודה שלי פה בקנברה מעניינת מאד, ואני נכנס בחזרה לכושר אחרי שהזנחתי קצת כשהגיע החורף. עדיין קר פה, אבל לא כמו בתחילת החודש. עכשיו הטמפרטורות בבוקר בסביבות השש מעלות (במקום מינוס שש), אבל מדי פעם עדיין קמים לראות דשא קפוא. כולם אומרים לי ששיא החורף לפנינו - אוגוסט זו העונה לעשות סקי. אולי סופש הבא אני אעלה למעלה להרים.

למי שלא שם לב, בכותרת האתר יש שעון המחשב את קיצו לאחור. הוא אומר לכם כמה זמן בדיוק יש עד שאני נוחת בארץ! התאריך הוא השמיני באוקטובר, שתיים בצהריים. הכרטיסים כבר שולמו ומחכים לי בסוכנות (עוד לא מצאתי זמן לקפוץ אליהם). טוב - הגיע הזמן לישון - מחר יום גדול. תשמרו על עצמכם.

אין תגובות: