יום שבת, אוקטובר 28, 2006

Back in Tuggeranong

השבוע האחרון היה חזרה לשיגרה. העבודה קצת מדאיגה - הרבה פרוייקטים חיכו לי שאחזור וכמה פרוייקטים עדיין בעבודה. הפרוייקט הגדול ביותר מתחיל עכשיו - להעביר את כל האתרים הפנימיים של המשרד הממשלתי לפלטפורמה שאני המומחה עליה. בעקרון נראה שאני פה עד אפריל, וכבר התחלתי לאמן לי מחליף כדי שאוכל לצאת ללקוחות אחרים (אולי במקומות אחרים באוסטרליה - למרות שלא נראה כך - יש הרבה לקוחות כאן שמחכים לי).

הבאתי לעבודה קצת שוקולדים של עלית (פסק זמן וטעמי וכיףכף) ואנשים ממש אהבו אותם. נראה לי שעלית צריכים לייצא לכאן ולא רק למדפים של ה"kosher food".

בינתיים השקעתי קצת בעצמי - קניתי טלויזיה (אולי אוכל לדווח לכם עכשיו על חמשת הערוצים האוסטרלים) ו GPS כך שאוכל לטייל בלי חשש ללכת לאיבוד. הטלויזיה מצויינת - מהסוג שיכול לשמש גם כמסך מחשב (סמסונג '32 למי שמעוניין). הקנייה הבאה - מיטה וכלי מטבח טובים יותר, כולל סיר לעשיית ג'חנון (תודה אבא על ההדרכה).
ה GPS כבר הוכיח את עצמו היום (יום ראשון) כשהייתי צריך לנסוע לפגוש חברים מהעבודה ולשחק טניס. שיחקנו מתשע עד אחד עשרה.

אה, התחלף הלילה השעון לשעון קייץ (עכשיו אצלכם 6 בבוקר, אצלי 3 בצהריים - תשע שעות הפרש ולא שמונה כמו שהיה עד עכשיו בזכות שעון החורף המוקדם הישראלי). מסתבר שפה באוסטרליה עדיין יש וויכוח על שינוי השעון, רק שפה זה החקלאים נגד העירונים (עם החקלאים מתלוננים שהילדים שלהם צריכים לקום לפני הזריחה רק כדי שלסנובים בסידני תהיה עוד שעה ללגום מרטיני לאור השקיעה.
מוזר על מה אנשים מצליחים לריב כשאין להם ויכוחים על דת.

ואם מדברים על דת - המהומה הגדולה בחדשות פה היא מאימאם מטומטם בסידני שנתן דרשה שבה אמר שהנשים אשמות באונס ולא הגברים (נשמע כמו עובדיה יוסף, לא?)
שאר המוסלמים מגנים אותו ודורשים את התפטרותו. אני לא יודע איך זה יגמר, אבל מעניין לשמוע חדשות (ועכשיו שיש לי טלויזיה - גם לראות אותם).

אגב טלויזיה, גיליתי תחנה מעניינת כשסרקתי את הערוצים - מסתבר שיש לנו בבניין טלויזיה במעגל סגור שמראה לנו את הדלת. מוזר לגלות את זה אחרי כמעט חצי שנה בדירה.

הימים פה מתחממים לקראת הסיוט שמספרים לי שמחכה לי בינואר. כשאמרתי להם שמבחינתי החל מ 27 מעלות זה חם, כולם גיחכו. זה לא שלא הייתי פה בקייץ, אבל הקור בחורף השכיח ממני את החום של הקיץ.
למרות שחם בימים, עדיין קר בלילות - ביום שישי לבשתי חולצת פולו לעבודה (ימי שישי אנחנו לא מקפידים כמו שאר השבוע, ואני לא לובש חליפה), ובדרך הביתה הייתי צריך לעצור בחנות ספורט קרובה לעבודה ולקנות לי חולצה ארוכה לפני שאקפא מקור.

בכל מקרה, היום כל כך יפה בחוץ, נראה לי שאצא לרכיבה מסביב לאגם עכשיו.

אין תגובות: