יום שני, אוקטובר 02, 2006

One more week!

אנחנו כמעט שם...
שבוע אחרון לפני שאני מגיע. אני כבר לא יכול לחכות - המזוודות כבר ארוזות.
בינתיים - בעבודה התחלנו לשחק כדורגל בימי חמישי וגיליתי שאני יכול להנות מהמשחק שגרם לי להיות אומלל בילדותי - לאוסטרלים לא ממש אכפת אם פספסת גול או מסרת את הכדור לאדם מהקבוצה השניה. היה ממש כיף, ואפילו הבקעתי את השער האחרון. אולי השבוע אבקש ממישהוא לצלם אותנו.
ביום שישי החבר'ה לקחו אותי לשחק קריקט. האמת - לא ממש המשחק האידאלי בשבילי. באופן דומה לבייסבול צריך לזרוק את הכדור לעבר שחקן עם אלה שצריך להכות בכדור ולמנוע ממך להפיל כמה מקלות. נשמע קל לא?
טוב, אז יש עוד כמה כללים - את הכדור זורקים עם יד ישרה. ישרה לכל האורך. נסו את זה פעם - לפגוע במקלות כעשרים מטר מכם, כשאסור לכם לכופף את המרפק. זה ממש לא טוב לכתפיים שלי...

בסוף שבוע האחרון נסעתי למקום שסיפרו לי עליו כ 40 דקות נסיעה מאיפה שאני גר- ישוב קטן עם בתי קפה ומרכזי אומנות. רוב האנשים שמגיעים לשם בסופי שבוע הם אנשים שמחדשים מכוניות עתיקות - פשוט מדהים.

טוב - להתראות בעוד שבוע!

אין תגובות: