יום ראשון, ינואר 01, 2006

45? you mean Fahrenheit right?

קודם כל עדכון על אתמול - אכזבה. מה קרה אתם שואלים? פשוט מאד - יצאתי לפאב קצת לפני חצות, וכשהגעתי לא היה שם אף אחד חוץ מהמלצריות וחבורה של בריטים מבוגרים משחקים ביליארד. מסתבר שבראש השנה לא הולכים לפאבים...ואף אחד לא גילה לי!

בכל מקרה, היה היום קצת חם בחוץ, אז נשארתי במזגן. אבל בערב הייתי חייב לקפוץ למכולת לקנות שתייה. יצאתי בשבע בערב וכמעט נחנקתי מהחום הכבד. אמרתי לעצמי שזה בטח רק בגלל שישבתי במזגן כל היום, עליתי על האופניים ונסעתי למכולת (קילומטר אחד). מסתבר שלילה אחד של שינה לא מספיק כדי לרכך את השרירים הכואבים בתחת מהנסיעה אתמול. רכבתי בעמידה ברוב הדרך.
בכניסה חזרה למלון הדירות פגשתי אוסטרלי שחזר מהחוף והתחלנו לדבר - הוא אמר לי שזה ראש השנה הכי חם אי פעם! 45 מעלות! עכשיו שבע וחצי בערב והטמפרטורה בחוץ 40 מעלות. מזכיר לי את שבטה.

אז עכשיו אני בחזרה במלון ולא בטוח מה לעשות. כנראה אלך לחדר כושר, אפעיל את המזגנים בכל הכח, אחזור לחדר שלי לאכול ארוחת ערב, אראה קצת טלויזיה ואז אחזור לחדר כושר להתעמל בטמפרטורה נורמלית.

אין תגובות: