יום שבת, דצמבר 31, 2005

Happy New Year!

לא, לא...לפני שאתם מתרגשים וחושבים שזה יהיה יותר מעניין משאר הסיפורים שלי - תתכוננו לאכזבה. אין לי הרבה מה לספר (עדיין) כי חצות זה רק עוד שעה וחצי. אני מתכוון לצאת לפאב הקרוב לביתי לראות איך אוסטרלים חוגגים את סוף השנה האזרחית. אם יהיה מה לספר - אני אעדכן. אה, כן. כמעט שכחתי - קניתי אופניים היום. מצאתי אופניים איכותיות משומשות ב ebay. חבר מהעבודה אמר שזה מחיר מעולה לסוג הזה של אופניים. אז עכשיו אני הבעלים הגאה של אופניים של חברת Giant. אין לי מושג מה זה אומר, אבל נשמע טוב. כדי לקחת אותם הייתי צריך ללכת לפרבר אחר של סידני, רק 6קמ ממני. מכיוון שזה היה יום יפה (או כך זה נראה מחלון החדר הממוזג שלי), החלטתי ללכת\לרוץ את ה 6קמ ואז לרכב חזרה. מצוייד במפה, ארנק ופלאפון התחלתי לרוץ. אחרי קילומטר הסתכלתי במפה, הסתכלתי על הרחובות מסביבי ואז הסתובבתי ורצתי בחזרה (הפעם בכיוון הנכון). אחרי 6קמ, מיוזע וחצי מיובש הגעתי לבית של המוכר. לאחר שהכסף החליף ידיים (כולל 70 דולר לא מתוכננים על קסדה - מסתבר שזה לא חוקי לנסוע ללא קסדה), עליתי על אופניים בפעם הראשונה מזה שלוש עשרה שנים. הצלחתי להרוס את ההילוכים אחרי 50 מטר, ונאלצתי לבדוק מה לעזאזל קרה. אחרי מחקר מאומץ ובהייה בשרשרת הבנתי את הטעות שלי- מסתבר שמרוב עצלנות ניסיתי להוריד הילוך מתחת להילוך הראשון... ה6קמ חזרה היו הרבה יותר קצרים. לפחות הפעם נסעתי בכיוון הנכון. עכשיו אני יושב בחדר שלי, עם כפות ידיים כואבות, צוואר שרוף (מהשמש) ותפוס (מי המציא את תנוחת הרכיבה הזאת???) ושותה כמו מטורף כדי לוודא שאני לא מיובש. אז לא לדאוג! עוד חודש אני אהיה רזה וחטוב מנסיעה יומית לעבודה על אופניים! לילה טוב, ושנה אזרחית טובה!

אין תגובות: