יום שלישי, ינואר 16, 2007

Hot In Australia

שוב שלום,
סוף סוף המזג אויר עבר לתצורה קייצית פה בקנברה. הטמפרטורות בסביבות ה 35 מעלות כל הזמן, ובחדשות רק מדברים על כמה חם לטניסאים במלבורן, שם 40 מעלות בצל.
האמת, שהימים האחרונים הם פשוט כמו יולי-אוגוסט בארץ, אלא שכל כמה ימים פתאום יש עננים, ברקים (ושרפות) וממטרי גשם.
למעשה, ירד פה יותר גשם מאז שהתחיל הקיץ מכל מה שראיתי פה בחורף!
בעבודה כולם מתכנסים כל שעה לראות מה חדש בטורניר הטניס, וגם אני מתעניין בשלום הספורטאים הישראלים.
חוץ מזה הכל כרגיל - משחק בימי חמישי כדורגל עם האנשים בעבודה. שבוע שעבר נפלתי קשה על היד והיא עדיין כואבת, אבל זה לא מפריע יותר מדי.
כנראה שבפברואר אני אבקר שוב את החברים בסידני, להעביר הדרכות ולהרצות בפגישה במשרדים של מיקרוסופט סידני...
אה - בעוד שבוע בערך יהיה יום אוסטרליה (ראו את מה שכתבתי לפני שנה) ולכבוד המאורע אני אכתוב לכם קצת על ההיסטוריה של היבשת\מדינה הזו (הידעתם? אוסטרליה היא היבשת היחידה שהיא גם מדינה ולהיפך!). רוצים דוגמא? הנה משהוא שלא יכול לקרות בארצות אחרות - בשנות השבעים או השישים (אני לא ממש זוכר - אני אבדוק) האוסטרלים איבדו את ראש הממשלה שלהם.
נכון שזה נשמע מוזר? האדם המכובד התהלך לו על החוף בדרום אוסטרליה ליד מלבורן, החליט להכנס לים, ומאז לא נודעו עקבותיו. הוא כנראה הפך חלק משרשרת המזון. ומה שהכי מוזר הוא למה הוא נכנס דווקא שם, כשחצי שנה לפני כן הוא כמעט טבע בדיוק באותה נקודה...
אז אני מכין את הסיפורים האוסטרלים - אתם תשמרו על עצמכם ואל תדאגו לי - אני לא נכנס לים.

אין תגובות: