יום ראשון, ינואר 07, 2007

More zoo pictures

פרננדו סוף סוף הואיל לשלוח לי את התמונות שהמצלמה המדהימה שלו צילמה בגן החיות, אז הנה אני מפרסם לכם:

פשוט חמודה


אותה כבר ראיתם, אבל לא בחדות כזו.


בונגו אפריקאי. נראה טעים.


וולאבי - זן קטן של קנגרו. בניגוד לקנגרו שרואים פה בקנברה, הוואלבי קטן ולא מסוכן. בגן חיות אפשר פשוט ללכת לידם (מה שמפחיד הוא שיחד איתם נמצאים האמויים - בנות יענה קטנות עם מבט מרושע)


וזה קנגרו. אני לא התלהבתי כמו פרננדו ושרית. לי יש כאלה מחוץ לחלון בבית.


היונה הכי צבעונית שראיתי בחיים שלי. זה כאילו שהיא התחפשה לתוכי.


זה הוומבט (wombat) שבניגוד לשמו אינו סוג של עטלף. הוא כמו עכבר ענק וחמוד, מאד ביישן, ובדומה לקואלות ישן 18 שעות ביממה כדי לעכל את האוכל שלו. סיפור מצחיק - נסעתי עד לסידני רק כדי לראות את הוומבט המפורסם והביישן, ובדרך חזרה ראיתי 5 על הכביש.
אבל ה 5 האלו לא נחשבים. הם כולם היו מתים


חתול מים. לא הבנתי בדיוק מה מבדיל אותו מחתול רגיל, אבל זה איך שהוא קשור למים. תראו איך הוא מסתכל על המים - נראה לי שהוא מחפש דגים.


וזה חתול אחר.

אין תגובות: