יום שלישי, דצמבר 20, 2005

Canbra City and New Appartment

שלום לכולם! ביומיים האחרונים הייתי בבירת אוסטרליה קנברה. אמנם כולם בטוחים שהבירה היא סידני, אבל למעשה קנברה היא היא הבירה. תרתי משמע - לפי הסטיסטיקה, האנשים בקנברה שותים יותר מאשר בכל מקום אחר באוסטרליה מלבד הטרטוריה הצפונית (העיר דארווין).

הסיבה שהייתי שם היא שהייתי צריך לפתור בעיות ללקוח - משרד המכס האוסטרלי. אל תשאלו אילו בעיות - סיפור ארוך ומשעמם. לפעמים זה פשוט לא מובן איך משרדים מסודרים מצליחים ליפול בתחום המחשוב ולעשות את כל הטעויות האפשריות.

מצאתי את קנברה כעיר נחמדה ממש. רק 350,000 תושבים, מלאה פארקים של אקליפטוסים ואגמים מלאכותיים. היא יותר קרובה ל"שטח" - מוקפת יערות ונחלים מכל הכיוונים ובאופן כללי יותר נקייה ופחות הומה.

כשחזרתי לסידני עברתי דירה לבניין של דירות מרוהטות להשכרה. הדירה היא דירת סטודיו וכוללת חדר שינה שהוא גם סלון, מטבח קטן שכולל הכל (מקרר, כיריים, מיקרוגל, מדיח,תנור אפייה וכלי מטבח מכל הסוגים) וכמובן חדר מקלחת עם מכונת כביסה. נראה שהם חשבו על הכל? אז זהו שלא - הדייר הקודם כנראה גנב את הווילונות - כך שקמתי בבוקר עם השמש, וכל השכנים ממול ראו אותי מדדה למקלחת תוך קללות רמות. המכונת כביסה לא כל כך יעילה היות ואין שום מקום לתלות את הבגדים, ולארון היחיד בחדר אין מדפים - רק מקום לתלות את המעילים - כך שאני חי מהמזוודה! אני בהחלט מתכוון לטפל בזה היום.

היום אני אמור לדבר עם הבוס כאן בקשר להצבה הסופית שלי - הם שוקלים להעביר אותי לקנברה, כך ששכירת דירה לטווח ארוך בסידני איננה רעיון מוצלח. אני מקווה שחוסר הוודאות תתפוגג ואוכל לעבור לדירה קבועה ולחבר את עצמי לאינטרנט. בינתיים אני כנראה יכול לקחת כרטיס אלחוטי שיש פה בחברה ומיועד למי שנוסע הרבה ומאפשר להתחבר עם המחשב הנייד מכל מקום באוסטרליה (כמעט).

אני מקווה שעדכונים נוספים בדרך!

אין תגובות: