יום רביעי, דצמבר 14, 2005

Hebrew, Health Insurance, Prawns and Drinks

חדשות טובות, - לבסוף התקנתי מקלדת עברית, ועכשיו אני יכול לעדכן אותכם בשפת האם (מזל שאני מקליד עיוור - לא צריך מדבקות על המקלדת עצמה).

אתמול היה עוד יום מעניין. הלכתי להצטרף לביטוח הבריאות וגיליתי שאני לא זכאי מכיוון שאני לא תושב קבע, אלא רק זמני. המשמעות - צריך ביטוח בריאות פרטי. זה כנראה לא כל כך נורא, משום שהביטוח הממשלתי לוקח 1% מהמשכורת השנתית, וביטוח פרטי בסיסי יכול להשתלם. אני אבדוק בימים הקרובים.

אתמול היה מפגש מתכנתים\יועצים של מיקרוסופט בנושא Sharepoint (ביוזמת החברה שאני עובד בה שמנהלת את הפורומים הטכנולוגים של מיקרוסופט פה). המפגש היה במועדון לילה\באר שנמצא ממש מתחת למשרדים שלי. האוכל והמשקאות על חשבון מיקרוסופט, ולכן כולם השתכרו וזללו. מצאתי את עצמי יושב מול צלחת של שרימפס עם אבוקדו (סגנון סושי) והחלטתי שאני צריך להתגבר על הסלידה ולהכריח את עצמי להתרגל למאכל הלאומי. עם הרבה עידוד מהחברים מסביב עשיתי את זה ואכלתי את כל המנה. הלוואי והייתי יכול להגיד שזה היה טעים, או שזה היה איום ונורא. האמת - פשוט לא היה לזה טעם. הבעיה היא לא הטעם, אלא הידיעה שאני אוכל את ה"דבר" הזה. אבל אחרי שאכלתי את הראשון אתמול, אני אנסה להמשיך ולאכול אותם בעתיד. אולי מתישהוא אתרגל, ואולי גם אהנה. דגים הם עדיין מחוץ לתחום אני חושש.

הוזמנתי למסיבת חג מולד שמישהיא בעבודה עושה כל שנה למכרים שלה שהם בודדים באוסטרליה (כמוני). לפי הסיפורים זה נשמע שאותם "יתומים" (כפי שהיא קוראת להם) מבלים יותר טוב מאלו שנתקעים עם המשפחה. התוכנית - ברביקיו בבית שלה ליד הים. מכיוון שהיא אלרגית למאכלי ים, הובטח לי שיהיה הרבה בשר...

בנוסף על זה יש כמובן את חגיגת חג המולד של החברה בשבת (6 בערב עד 12 בערב, כשיודעים איפה מתחילים, אבל לא יודעים איפה זה יגמר. יש גם סיפורים על עובדים עם נטייה להביך את עצמם כל שנה על ידי שתייה מרובה.) שלפניו אני אעבור "שעורי נהיגה" על ידי חבר מהעבודה שיעשה איתי סיבוב באוטו שלו ואח"כ ישאיר לי אותו עד יום שלישי.

ואם זה לא מספיק, בסוף השבוע הבא יש את פיקניק חג המולד של החברה. שוב אותו סיפור...אלכוהול וברביקיו.

בחג המולד עצמו יש כמובן חופש, שלאחריו אני לוקח עוד חופש (בלית בררה- המשרד יהיה סגור כי כולם לוקחים חופש)

היום אני מתכוון ללכת לחפש מצלמה. הבעיה היא שהחנויות נסגרות ב 17:00 שזו גם השעה שמסיימים עבודה פה.

אין תגובות: