יום רביעי, דצמבר 21, 2005

Singapore food, and back to the hotel

טוב, היום אין הרבה מה לספר. אתמול ניסיתי מסעדה סינגפורית נפלאה, ואכלתי נתחי בקר מוקפצים עם פלפל שחור ואורז בצד. היה נפלא!

אז היום חזרתי למלון (vibe) לייד העבודה מכיוון שהדירה לא היתה מתאימה לצרכים שלי. לכן הקדשתי את הבוקר לסריקה של מאגרי הדירות בסידני באינטרנט. אני מתמקד בדירות חדר ושני חדרים באזור המרכז (כדי שלא אצטרך לנסוע הרבה כל בוקר). הקצתי לעצמי תקציב עליון של 350$ לשבוע (1400 לחודש) בתקווה להשיג מקום לשלושה חודשים ואז לשקול מחדש גם את התקציב וגם את המיקום. מסתבר שיש מעט מאד דירות מרוהטות להשכרה, אז המבחר מצומצם.

המשמעות הראשונה של המיקום - אני לא אהיה קרוב לחופים. זה אומר שכדי להגיע לחוף אני אצטרך לקחת אוטובוס של 20 דקות. אבל מצד שני, דירות קרובות לחוף הן פחות טובות ויותר יקרות באופן כללי, ובכלל- ללא רכב נראה לי שעדיף ללכת כל יום לעבודה ולנסוע לחוף באוטובוס מאשר להפך.

בכל מקרה, מחרתיים חג המולד, ומחר עובדים חצי יום ויוצאים לפיקניק של כל החברה. הובטח שיהיה הרבה בשר והרבה בירה...אני אדווח ואפרסם תמונות!

אין תגובות: