יום רביעי, דצמבר 28, 2005

Xmas Picnic, Xmas party, Xmas on the beach and first time with a tie

שלום לכולם! מצטער על העיכוב, אבל סוף השבוע היה די מתיש. הכל התחיל בפיקניק ביום שישי. מסתבר שלאוסטרלים אין מושג בברביקיו, אבל אל תגלו להם שאמרתי את זה. הם מאד מאד רגישים בעניין. הבשר על ה"מנגל" היה מורכב ברובו מנקניקיות חזיר והיה תפל לחלוטין. כדי לחפר על חוסר הטעם בבשר האוכלים מטביעים אותו בקטשופ ומיונז. חרדל? מה פתאום חרדל?! מי שמע על נקניקיה בחרדל???

גם עם הקטשופ והמיונז הטעם של הנקניקיות לא השתפר בהרבה...כנראה שאין כמו הצוריסוס של מזרע או של מעדני מניה. עם זאת, החבר האירי שלי אמר שיש פה דברים הרבה יותר טובים, אבל לא ראיתי אותם בפיקניק.

בתמונה - אדי, אלון ודויד - שלושת בעלי החברה על המנגל (שניים מתוכם יהודים - מנחשים מי? רמז עבה בהמשך)

מצד שני, לא חסרה שתייה טובה כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

במהלך הפיקניק (שבו השתתפו גם כחמישה ילדים קטנים ושלושה תינוקות) "הופיע" סנטה (אחד מבעלי החברה) וחילק מתנות לכל הילדים (גם היהודים). מזהים את הבוס בתחפושת - הוא היחיד שאיננו יהודי...(הבטחתי רמז)

ובכן, לאחר הפיקניק הקפיצו אותי לבית של איוון (החבר האירי) שלא היה במסיבה, אבל השאיר לי מראש את המפתחות של המכונית שלו כדי שאוכל לשוטט בחג. לאחר נסיעה ארוכה ומורטת עצבים (15 דקות) הצלחתי לחנות בשלום לייד המלון. ביום שבת עברתי מהמלון לדירה המרוהטת שמצאו לי לשבועיים הקרובים (לפני שאצטרך לנסוע לקנברה לשלוש שבועות - רק אחכ אמצא משהוא קבוע). הנסיעה היתה חסרת מאורעות מיוחדים, ואפילו התחלתי להנות ממנה למרות צרחות העוברים והשבים שניסו לסמן לי לעבור לנתיב השמאלי...

ביום ראשון נסעתי לידידה מהעבודה - מישל (עוד אחת מאירלנד) למסיבת חג מולד. אין יותר מדי מה לספר על המסיבה, פגשתי הרבה אנשים ודיברנו. זהו...

אתמול (יום שני) נסעתי לראשונה לחוף. מדובר ב"החוף" עם "ה" הידיעה. זהו חוף בונדי (מתחרז עם יונדאי) האגדי. החוף פשוט מדהים! מדובר במפרץ כמעט סגור, עם גלים גליליים המועדים לגלישה...אני חושב להרשם לביה"ס לגלישה שם...

ובסוף, היום נגמר החופש וחזרתי לעבודה. שלחו אותי לחברת עורכי דין עם משרד בקומה ה36 מעל בניין האופרה. לא לקחתי את המצלמה כי לא ידעתי...מחר אני חוזר ואני מבטיח תמונות נוף מעולות!. לכבוד הלקוח המכובד, החלטתי לחנוך את העניבה המגניבה שסבתא שלי קנתה לי! אני חושב שהתוצאה לא נראית כל כך רעה. מכיוון שקיבלתי תלונות שאני לא שם תמונות שלי, ראו להלן:

בכל מקרה, תמונות נוספות מחר, ומחשבות על קניות בסופרמרקטים בסידני. לילה טוב!

אין תגובות: